Ügyfélkiszolgálás Call Center-rel PDF Nyomtatás E-mail

Tisztelt Klubtagunk!
Tisztelt Érdeklődő!
Szeretettel meghívunk a Dunaújvárosi Marketing Klub, a "HÍD" Egyesület és a
Dunaújvárosi Főiskola Vezetés- és Vállalkozástudományi Intézete közös rendezvényére.

 

Időpontja:
2010.04.22. (csütörtök) 16. 00 óra

Helye:
Dunaújvárosi főiskola 35-es Kollégium földszint (Dunaújváros, Dózsa György út 35.)

Téma:
Ügyfélkiszolgálás Call Center-rel

 

Előadók:
Katona Erzsébet és Katona Ferenc
az Alitera Kft. tulajdonos ügyvezetői

a Klub vezetősége


www.alitera.hu     Idézet a honlapról:

"A szolgáltató és értékesítést végző vállalkozások ügyfélszolgálatai egyre szigorúbb- sok esetben törvény által is előírt- követelmények előtt állnak (24 órás nyitvatartási idő, bejelentések és az ezek megfelelő intézkedések részletes nyilvántartása, a panasz- reklamáció és hibabejelentés rögzítése, megőrzése).

A Call Center technológia alkalmazásával, szakmai támogatásunkkal a vállalkozások korszerű, minőségi, a vállalat profiljának legmegfelelőbb ügyfélkapcsolati megoldáshoz juthatnak, beruházás nélkül is fenntartható módon, a feladat átruházásával."

További érdekesség:    www.azuzlettars.hu/szoljon_bele